خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

وای ما چقدر شاعر داریم

امروز حسابی شاکی ام .... اِ ... چرا ما این همه شاعر داریم ... این فکر کنکور دادن ما رو نکردن که هی نشستن شعرای عجیب غریب گفتن خالا شعراشون هیچی این تاریخ ادبیات بابای آدم و( کاش فقط بابای آدم و ) خود آدم و هم در میاره -- اصلا همین ضرب و دقله ( ضرب المثل) یعنی چی ؟..... که چی که بابای آدم در می یاد اصلا یعنی چی ؟ حالا این همه شاعر داریم که داریک اینا این همه شعر گفتن که گفتن ... چرا همشونو باید بنویسن توکتاب ؟
اخه من از دستم در رفته ... خدا زده پس کله ام دارم درس میخونم ( راستی از این خدا بپرسم چرا زده پس کله م ....اِ  بچه که زدن نداره ... حالا ) شروع کردم تاریخ ادبیات کل ۴ سال و جم کردم ( میگن از سال اول چیزی نمیاد ولی خالی میبن دن ... ولشون کنی از فهرست منابع هم سوال میدن ... البته من اونم نوشتم )  ای بابا یه هفته شده .... تموم نمیشه   من از همین جا اعلام می کنم که :
من دولت مولت تعیین نمی کنم ... به امریکای مادر مرده کاری ندارم ... تو دهن هیچ کسم نمی زنم .....  ( ادا این عقده ای رو هم در نمی یارم قول هم می دم که جو نگیرتم )
مثل یه آدم متشخص  می گم: تاریخ ادبیات زیاده .... عربی که هیچی اسمش می یاد فشردگی روحی روانی می گیرم و اینجور که نشون میده همه میگیرن ...(حالا   همیشه که نباید استادا خالی ببندن ..یکم ام من ببندم ) معارف (نهمعارفم وهمیشه بابای ۳۳/۷۴ میزنم این سر جاش باشه .... بقیه دریامکه اگه قرار باشه حذف شه که دیگه کنکور کنکور نمیشه ...بقیه خوبه اشکال نداره .....
oops من باید ۷/۵ اطلاعات خلاقیت تصویری می خوندم .. دیر شد  البته اگه این زنیکه سلیطه(نمی دونم درست نوشتم یا نه غلط دیکته ای بگیرین بی زحمت)  ناظم این مدرسه هه ( بعدا در بارش توضیخمیدم شاید بزاره)
بعدا میامچرند و پرند میگم بازم (تحت تاثیر کتاب دهخدا )
هر کس می خواد عاقبت به خیر بشه یا تعداد خواننده هاش کم شه یه لینک به من بده ( من بلد بودم بدم ولی نمیدونم هنوز اره یا نه ) بعدا در باره جمله آخر میگم
.........
نظرات 1 + ارسال نظر
پدرام یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.halhol.blogsky.com

شیوا خانم گل سلام.
امیدوارم سر حال باشی. امیدوارم که همیشه موفق باشی .به وبلاگ من سر بزن تازه افتتاح شده .
شاد وخرم باشی.
قربان شما پدرام از شیراز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد