خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

چه قدر احمقانه...

       یه اشتباه... پر کردن جا به جا... بهتر بگم فقط یه نقطه ی سیاه باعث شد یه سالم هدر بره ... چقدر احمقانه ... حالا من فقط به تکمیل ظرفیت فکر می کنم که می دونم خیلی نباید امیدوار باشم ... نیمه متمرکز که هیچی ...از نقاشی متنفرم ... فکر مرمت رو هم که با اون درصد خواص مواد خوشگلم باید از سرم بیرون کنم ... تومصاحبه نمایش هم که قبول نشدم ...یعنی از اول نباید روش حساب می کردم که نمی کردم ...

اما الان دیگه هیچ انگیزه ای ندارم که بخوام بخونم ...یعنی اصلا نباید ازم انتظار داشت که درست تصمیم بگیرم فقط الان میدونم که خیلی خوشحالم به خاطر اون ساعت هایی که خواب بودم یا استراحت می کردم .

اما رازی هست که من عاشق فاش کردنش هستم :
شراب تلخ می خواهم که مرد افکن بود زورش     که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:01 ق.ظ http://www.otanazi2001.blogsky.com

شب شراب نی ارزد به بامداد خمار .
امیدارم که سال آینده با رتبه بهتری قبول بشی .
دعا میکنم .
فکر چیز های از دست رفته نباش .
توکل کن همچی درست میشه.
یه امید دیدار.

امیر پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:33 ق.ظ http://Rainyman.iryahoo.com

خب میدونی منم شکست خوردم یک بار از کنکور.اما با این قول از صحنه خارج شدم که سال بعدش جبران کنم.کنکور رو دشمن خودم میدونستم و آخر سر هم هز پا در اوردمش.همین پارسال بود.چه زود گذشت.
تو هم اگه میخوای که موفق بشی با هفتاد و چند روز درس خوندن کار پیش نمیره.مثل بزرگترها نصیحت بود نه؟!!
بگذریم.موفق باشی

محسن شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:16 ب.ظ http://rainyman.iryahoo.com

راستش منم اومدم بگم که منو امیر همنطوری که امیر گفت یک بار از این غوله کنکور شکست خوردیم و کاملا درک میکنمت اگه بگم ناراحت نباش گه دورغ گفتم ولی خوب میتو نی جاهای دیگه موفق باشی امیدوارم بلاگه جالبی هم داری
موفق باشی

پسر تنها شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:04 ب.ظ http://pesaretanha.blogsky.com

سلام شیوا جان.من اولین بار هستش که میام اینجا. خوب من هم مثل امیر و محسن این پل رو گذروندم و البته ۱ سال بودم در این شرایط. اما باید بگم پا پیچ شی نتیجه می گیری. موفق باشید.
پـــــارســا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد