خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

...

روباه گفت : خدا نگه دار ... اما رازی که بهت گفتم خیلی ساده است :
جز با چشم دل هیچ چیز و اونطور که باید نمیشه دید . نهاد و گوهر و چشم سر نمی بینه .
شازده کوچولو برای اینکه یادش بمونه تکرار کرد :- نهاد و گوهر و چشم سر نمی بینه .
- ارزش گل تو به قدر عمریه که به پاش صرف کردی .
شازده کوچولو برای اینکه یادش بمونه تکرار کرد :-... به قدر عمریه که به پاش صرف کردم .
روباه گفت : آدما این حقیقت و فراموش کردن اما تو نباید فراموشش کنی . تو تا ابد نسبت به اونی که اهلی کردی مسئولی . تو مسئول گلتی ...
شازده کوچولو تکرار کرد : من ....

اما من بعضی وقتا یادم میره .... باید بیشتر مواظب گلم باشم .

تولدت مبارک ... یه هفته و یه خرده پیش...

۲۶ بهمن تولد وبلاگم بود .... اما چه فرقی میکنه من که خواننده ثابت ندارم که
پس الان می گم تولدم مبارک
شاید یه نفر دیگه هم با من بنویسه ... . شاید اون موقع یه ذره این جا دوست داشتنی بشه