خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

خوشحالی

چه قدر خوشحال بودن خوبه ... همیشه فکر می کردم باید یه اتفاق عجیب بیوفته تا خیلی خوشحال بشم اما امروز تنها چیزی که می تونست خوشحالم کنه خلوت بودن بانک بود من تو دو بانک مختلف تا کار مختلف داشتم که در عرض ۷ دقیقه تموم شد ( حالا به هر دلیل بانک خلوت بود من خیلی حال کردم )

تو یکی از بانک ها که دولتی بود همین که شماره گرفتم صدام کردن فکر کنم داشتن مگس می پروندن و منتظر ارباب رجوع بودن

بعد که اومدم وبگردی دیدم یه دوست خوبم که وبلاگ خوبی هم داره دیروز روز خوبی داشته و خوشحاله

ای کاش همه آدمای دنیا خوشحال باشن ... همه تو این لحظه

نظرات 3 + ارسال نظر
ابنوس سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ http://abnous.blogfa.com

سلام شیوا جانم وای نمی دانی چقدر ذوقیدم لینکت را دیدم عزیزم حیف که اینجا ایکون نداره !!وگرنه بوس بوس

آبنوس جونم منم بوس بوس

دارینوش چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://Fly.blogsky.com

سلام.
خوش به حالت. من برای وصل کردن موبایلم ۳ ساعتتو بانک معطل بودم.

متاسفم . منم برای اولین بار بود بانک خلوت می دیدم که انقدر ذوق کردم

سلام پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ http://fly.blogsky.com

سلام.
انقدر این روزها سرم شلوغه که وقتی برای نوشتن نمی مونه.
فقط دلخوشیم اینه که وبلاگ دوستانم رو بخونم . میدونی وقتی که میای می بینی هیچ مطلب جدیدی نیست چه حسی به آدم دست میده ؟
امیدوارم تو هم سرت شلوغ باشه نه چیز دیگه ای
موفق و شاد باشی.

متاسفم در گیر کنکوری بودم که توش شرکت نکردم خیلی زود دوباره می آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد