خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

ایوول به ولم ولم به وولاک فینتیل کشیدم در حد کولاک

خوب سال نو شد ُُ٬ سال قبلم با یه عالمه کار نیمه تمام رفت خوب حداقل امسال خونه رو تمیز کردیم فقط در یه اسپری زیر مبل جا موند یه تیکه کوچولو از مهتابی شکسته زیر یخچال و قطره چکون چسب توی حموم اما به هر حال وقت تحوبل سال فکر می کردیم خونه کاملا تمیزه .

خوب من دوم مهر و خیلی دوست دارم ( البته منهای چند سال قبل ) برای اینکه وقتی ساعت تو سر خودش میزنه که بیدار شو بازم یه ساعت دیگه وقت داری که بخوابی سال قبل برای من یک روز طولانی تر شد آخه فکر می کردم جمعه عیده ساعت شش و یه خورده بود و من و فرشاد به شدت نگران پذایرایی خونه که هنوز تمیزش نکرده بودیم می رفتیم خرید سبزه و سمنو که پدرم زنگ زد و خوشحال کننده ترین خبر سال ۸۸ و بهم داد .  و سال من یک روز طولانی تر شد .

راستی پارسال یه دوستی برام آرزو کرد که تو سال جفت هشت ۸۸ بار جفت شش بیارم من که هر چی شمردم به هشتاد و هشت بار نرسید اما یه بارش همین موقع بود.

روزای اخر سال یه کار دیگه از گویندگی همسرم به بازار اومد انیمیشن دهکده مخترعین که متاسفانه تمام زحمات به حدر رفته بود چون صدا ها در بعضی جاها پیچ شده بود و سینک کار هم به هم ریخته بود و همینطور از موزیکی که دو ساعت خوندش و ۳سه ساعت نواختنش طول کشیده بود فقط صدای پیانو باقی مونده بود . همسرم تو این انیمیشن نقشهای یاک ( مگس بی خانمان راوی داستان ) و جووانی ( مخترع رادیو ) و مورچه خوار و گفته بود .

------------------------------------------------------------------------------------------------

برای امسال برنامه ها دارم و نقشه ها کشیدم در اولین اقدام قصد دارم منظم شم و اینکه از شر این پایان نامه کذایی خلاص شم که بتونم بالاخره مدرک لیسانسم و بگیرم و یه عکس خوشگل برای رزومه ام بندازم و برای اون همه سنگی که خریدم طرح بزنم و بسازم و یه نمایشگاه بزارم ٬ شایدم ارشد شرکت کردم یا قالب وبلاگ و عوض کردم یا مثلا هفته ای یه بار خونه رو مرتب کردم و اون مانتویی و که دو سال پیش طراحی کردم دوختم که البته همه اینا منوط به اینه که ... بماند

----------------------------------------------------------------------------------------------

نوروز خجسته پی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد