خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

امان از دست بهار

نمی دونم چرا همیشه تو بهار دچار یاس فلسفی می شوم به خصوص هر چی به اردیبهشت نزدیک تر می شیم ٬ انگار آلرژی روحی دارم ٬ خیر سرم خودمم تو همین ماه به دنیا اومدم .

هر چی ام که بقیه سعی می کنن همه چی روبراه باشه باز زمین به عشق خودش می چرخه و یکی درمیون نت تلاش اطرافیان و فالش می کنه . القصه به دوم اردیبهشت که می رسم ارزو می کنم که ای کاش یه هفته دیگه دوم اردیبهشت باشه اما خوب دوم اردیبهشت فقط یه بار در سال اتفاق می افته و محاله یه هفته دیگه باشه

فک کنم دستم رو شد ! بعله امروز تولدمه ٬ خانوم شیوایی امشب برای بیست و پنجمین بار به دنیا می آد .

دلتون بسوزه من بزرگ شدم خانوم شدم شماها همون قدی موندین  

اما گذشته از شوخی باید انواع و اقسام فینتیل و به کار ببندم تا امشب سرحال باشم  و به بقیه که تقصیری ام ندارن بد نگذره .

خوب من امشب ساعت نه ونیم به دنیا خوش میام خوب پس تا اون موقع بهتره از فرصت استفاده کنم و زیر درخت سیب بدون هسته دراز بکشم و از رود شیر و عسل شیر کاکائو بخورم و رقص چپن در قیچی حوری پری یا رو ببینم تا همین که چشم گرم شد دو تا شون بیان و بیدارم کنن که زود باش نوبت توئه منم از سرسره بهشت سر بخورم و بیام تو دنیا.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

سلام
بادا بادا مبارک بادا
تولدت بادا مبارک
ای جوون

ر.جنکی یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ http://Fly.blogsky.com

سلام.
تولدت مبارک [ شکلک خوشحالی در حد تیم ملی] [ آهنگ تولدت مبارک با جیغ آخرش ]
وبلاگت خیلی خوشگل شده.

مرسی ... شکلک خوشحالی ذوق مرگی

فرزانه سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

ببخشید من دیر فهمیدم تولدت بوده ولی هر وقت ماهی رو از آب بگیری میمیره
تولدت مبارک خانم خانما

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد