خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

Zuko

Zuko  نقش منفی سریال آواتار آخرین باد افزاره ، شاهزاده جوون اهل کشور آتش که به خاطر فضولی تو کار بزرگترا تبعید شده و تنها راه بخشیده شدنش دستگیری آواتاره .

Zuko یه نقش منفیه کامله ، اصلا نمی خنده ، به شدت خشن و بداخلاقه و هیچ چیز به جز آواتار براش اهمیت نداره اما باز هم فوق العاده جذابه .( این نظر خیلی های دیگه هم هست )

غیر از ویژگی های اخلاقی از نظر قیافه ام خوب طراحیش کردن سری که به جز قسمت دمب اسبی موهاش بقیه اش تراشیده شده ، صورتی که نصفه اش سوخته و اندامی که با یونیفورم آتش افزاری کاملا مردونه به نظر می رسه ، تنها مشکل این کاراکتر صداش بود ( مثل صدای یه پسر تازه بالغ شده ) که اصلا بهش نمی اومد اما با دوبله و صدای مجید حبیبی خوشبختانه برطرف شد.

من همین جا Zuko رو به عنوان جذاب ترین کاراکتر کارتونی و همینطور دوست داشتنی ترین نقش منفی انیمیشن دنیا معرفی می کنم .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

تو این انیمیشن خیلی چیزا رعایت شده که برام جذاب بود مثل حسای زیر پوستی کاراکتر ا

قصه درباره چهار تا کشور خاک و آب و باد و آتش که با حمله آتش افزارها به کشورهای دیگه توازن به هم می خوره و تنها کسی که می تونه توازن برقرار کنه آواتار بوده که به هر چهار عنصر مسلطه و ...

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام و درود
وبلاگ خوبی دارید و مطالب خوبی جمع آوری کرده اید.
سر بزنید و مطالب را از اول اگه میتونید بخونید بخصوص ابان ۸۶ را که به صورت پرسش و پاسخ هست .سوالی هم باشه در خدمتم.آیا شما به روابط ادمها توجه کرده اید به نظر شما توانایی رابطه سازی همه مثل همه؟ دو خانم اشتباها با من تماس گرفتند یکی همچنان با صفا و صمیمیت تبادل نظر میکنه یکی دیگر حتی با همان اسم مستعار هم به وبلاگ من سر نزد و سریع برداشت کرد که من میخوام مزاحم بشم در حالی که من فقط وبلاگم را معرفی کردم که بی استفاده نمونه.

jahed شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.chsz.blogsky.com

salam
salam shiva jan webloge khobi dari agar vaght kardi be webloge man sar bezan

شب زده دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام به همه
من خیلی از دوبله عموی زوکو خوشم میاد
خاک بر سر خاک افزاریت کنند
برو گمشو
چای با طعم جینسینگت هم مزه علف می داد

موافقم عمو آیرو فوق العادست مجید آقا کریمی ام نقش و خیلی خوب درک کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد