خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

بعضی از نقش هایی که ای کاش ای کاش ای کاش من ...

یه جورایی احساس می کنم مال خودم هستن ٬ روشون بدجوری غیرت دارم به خصوص وقتی دوبله های بدشون و می بینم کفری می شم ٬ امشب دوبله فاجعه فیلم لیون من و وادار به نوشتن کرد اصلا نقش ماتیلدا رو درک نکرده بود فقط و فقط متن و رو خونی کرده بود و رفته بود

---------------------------------------

به قول یکی از دوستام دوبله ای که ما عاشقش شدیم این نبود ٬ ما به هزاردستان و اشکها لبخند ها و سیندرلا و... عاشق شدیم .

ای کاش ای کاش ای کاش این نقشا رو من ....

نظرات 2 + ارسال نظر
شب زده شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

کل فیلم همراه فیلم نامه و بازیگر و ... یه طرف
دوبله عالی یه طرف
ای کاش هندوانه هستاش همچو خربزه می بودی وسطاش

patina پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://patina.ir

سلام من عاشق فیلم لئونم
ولی دوبله شدشو ندیدم زبان اصلی دیدم با زیرنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد