خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

می خوام بمیرم

واقعا باید دست اون بابایی و که شعر زپلشک آید و زن زاید و مهمان عزیزم ز در آید و طلا گرفت بیچاره روحشم خبر دار نشد که این شعرش چقدر شبیه زندگی این روزای منه

یک ماه تموم وقت صرف کردیم تا خونه جدید و به اون رنگ و طرحی که می خوایم در بیاریم و تمیزش کنیم بعد دقیقا همون شبی که فرداش می خوایم اسباب کشی کنیم سقف حموم خونه فعلی به علت ترکیدگی لوله میاد پایین و از قضای روزگار سقف این حموم یه نسبتی ام با کف حموم خونه جدیده داره و باز از قضای روزگار دقیقا این اتفاق همون شبی می افته که من موبایلم و تو یه تاکسی جا گذاشتم و باز از قضای روزگار انگار هیچ کس تو اون تاکسی نیست که که بعد از ۲۴ ساعت به این همه تماس جواب بده و جماعتی و از نگرانی خارج کنه و باز این بار از غذای روزگار دولت فخیمه نرخ جدید بنزین و اعلام می کنه

الان فقط می خوام داد بزنم ٬ داد بزنم می خوام بمیرم  اما از قضای روزگار نصفه شبه مردم خوابن تازه اگرم روز بود تو آپارتمان نمیشد داد زد



نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام
نمی دونم می خواستی ما گریه کنیم به حالت یا چیز دیگه ولی من کلی خندیدم اتفاقایی که گفتی مثل توی فیلما می مونه
ولی جدای از شوخی اصلا دلایلت برای مردن کافی نیست فکر نکنم بتونی

نگفتم که می خوام بمیرم
گفتم می خوام داد بزنم می خوام بمیرم

پسر ایرانی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ http://persianson1.blogsky.com

از غذا خبر نداری که من دارم چی می کشد...
بحث من و تو و.. نیست ...کل ملت در گیرند....

از الطاف دولت مهرورزه...
ولی خوتو زیاد نگران نکن ....
این نیز بگذرد....


به من هم سر بزن...موفق باشی....

من موبایلم و می خوام بعد از ۴۸ ساعت شارژش تموم شد اما خبری ازش نشد

شب زده یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام
اگه بخوای کلیه وقایعی رو که همزمان با اتمام رنگ آمیزی خونه و پایین اومدن سقف حموم و ... رو پشت سرهم ردیف کنی که بیچاره این صفحه وبت کم میاره

کورش تمدن یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
فدای سرت
چرا داد بزنی
همه چی درست میشه
۷۰۰تومن که این حرفا رو نداره

آخه ناراحتی من که به خاطر بنزین نیست کسی که خر نداره از کاه و جوش خبر نداره ٬ منم که ماشین ندارم اگر این خبر رو تو هر شرایط دیگه ای میشنیدم کمتر ناراحت نمی شدم اما این همه چیز پشت سر هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد