خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

صدای1

ناقص الخلقه

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

خیلی وقت بود تو فکر این بودم که بعضی شعرا یا چند تا قصه رو با چند تا از دوستام بخونیم تو وبلاگم بزاریم اما انگار باید قدم اول و خودم بردارم خوب برداشتم

در مورد کیفیت صدا و میکس و ... باید بگم که با یه میکروفون معمولی توی یه اتاق ضبط شده نه تو استودیوی حرفه ای ضبط صدا  و میکسشم کار خودمه ( اولین میکسی بود که انجام دادم ) پس معلومه که حرفه ای نیست و بعضی از حروف می کوبه و هوا زیاد داره و.... دیگه ببخشید انشالله در آینده بهتر میشه

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

این شعر از سروده های آقای مسعود فخرپور که با اجازشون دکلمه کردم ، امیدوارم تو نسته باشم حسی که مد نظر ایشون بوده رو درک و اجرا کنم  و اینکه کم و کاستی ها رو ببخشن

............................................................................................

این شعر فروغ فرخزاد و به خاطربیارید:

دستهایم را در باغچه می کارم سبز خواهم شد ٬ می دانم



نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود فخرپور پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ق.ظ http://disuse.blogfa.com

سلام.
خواهش می کنم.
ممنون از شما بابت لطفی که به من دارید.

نعمت مرادی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.nm49.mihanblog.com

سلام
عالی بود
هم شعر و هم اجرای دکلمه در کل می تونی نمره خوبی به خودت بدی - حجمش فایلش هم خوبه چون سریع دانلود میشه
راستی دستی هم به سر و روی وبلاگت کشیدی
قالب رو عوضش کردی مثه اینکه تو وبلاگ برف باریده
خدانگهدار

آره دیگه خونه تکونی کردم با وایتکس سیاهی یا رو شستم

نعمت مرادی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

فکر کردم با وایمکس اینکارو کردی
نگو با وایتکس اینکارو کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد