خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

من جا تنگ کن نیستم

یه دوست قد بلندی می گفت بعضی وقتا فک می کنم اسمم ماشالله از بس که تو خیابون بهم میگن ماشالله .

خوب قد بلندی اگه 1000 تا حسن داشته باشه به همون اندازه ام عیب داره ،

قد من 174 سانته ، با اینکه دلم میخواد چند سانت بلند تر باشم اما بعضی وقتا بد جور دلم میگیره 

یکی از اون هزار تا اینه که بیشتر لباسا رو برای آدمای قد کوتاه می دوزن خیلی سخت لباسی گیر میاد که آستینش کوتاه نباشه یا ....( حالا خوبه تو شو لباس تن مانکنای قد بلند می کنن )

چون قد بلندا  زودتر به چشم میان از دست گشت ارشادم در امان نیستن و.... ( چون تعریف از صنف میشه نمیگم)

اما از همه بد تر اینه :

انقد تو اتوبوس و مترو جاهای شلوغ دیگه من و چپ چپ نگا نکین  من نصف یه آدم 160 سانتی هم وزن خودم ام جا اشغال نمی کنم تنها مزینم نسبت به بقیه اینه که یه کم راحتر می تونم نفس بکشم من جا تنگ کن نیستم  حداقل ارتفاع بیشتری و اشغال می کنم نه مساحت بیشتر

------------------------------------------------------------------------------------------------

من 60کیلو و دویست گرمم

نظرات 8 + ارسال نظر
یاسر پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ http://yasgraphic.blogsky.com/

سلام دوست عزیز ... با 15 کاغذ دیواری تازه و دوست داشتنی از بازیگران ، خوانندگان و مذهبی آپم ... منتظر حضور گرمت هستم ... با تشکر

کورش تمدن پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
منکه اصلا باورم نمیشه٬یعنی ممکنه؟یعنی شما میتونی پست بیشتر از ۲ خط هم بنویسی؟
راستی اون بالا مالاها چه خبر؟هوا اونجا چطوره؟
میگن گرما میره بالا پس تو مترو هم هوای گرمتر تنفس میکنی

ما اینیم دیگه می تونیم بنویسیم اما نمی نویسیم که ریا نشه
نه دیگه نگرفتی ، کولرهای مترو اون بالاست هوای خنک تنفس میکنم

ست شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ http://een-manam.persianblog.ir

میشه یه ذره از قدتو به من بدی که نه من 163 باشمنه تو 174؟؟
آخه ارتفاع اشغال میکنی!!!

تو تا ده سال دیگه رشد میکنی با این فرض که سالی یه سانتم بره رو قدت میشی 173 سانت فقط یک سانت کمتر از من البته ارتفاعت با زیاد شدن عرضت نسبت معکوس داره پس عرض زیاد نکن

ر.جنکی شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام دوست عزیز.
خیلی قشنگ نوشتی. مخصوصا این تیکه که ارتفاع بیشتری و اشغال می کنی نه مساحت بیشتر.

من قدم متناسبه ولی مشکل مساخت رو تو مترو دقیقا همزمان با پیاده یا سوار شدن احساس کردم. وقتی که بعد پیاده شدن شبیه ماکارونی پیچی میشی.

belladona یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

قد بقیه کوتاهه،قد شما که نرماله!والله!

بعله هم

mahdi دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://ttmeti.blogsky.com

salam doooste aziz
matne ghashangii booood
merccc ke be bloge man sar zadi
bazam bia ooon tarafa;):D
shad bashi

نعمت مرادی دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.nm49.mihanblog.com

سلام
ببین چه بر سر ما اومده که به قد 174 میگیم (( قد بلند ))!!!
خدا آخر و عاقبت نسل آینده رو ختم بخیر کنه .
راستی یه نصیحت واسه کوتوله ها اگه دوست دارید قدبلند بشید شبها زود بخوابید .

برای یه خانوم 174 قد متوسط رو به بلندیه در ضمن مگه خودت چند سانتی ؟

ست چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ

نخیر من فقط ۵ سال دیگه رشد میکنم

نخیر تا 24 سالگی رشد می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد