خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

آری از این همه تکرار بدم میاید

مار از پونه، من از مار بدم می‌آید
یعنی از عامل آزار بدم می‌آید

هم ازین هرزه علف‌های چمن بیزارم
هم ز همسایگی خار بدم می‌آید

کاش می‌شد بنویسم بزنم بر در باغ
که من از این‌همه دیوار بدم می‌آید

دوست دارم به ملاقات سپیدار روم
ولی از مرد تبردار بدم می‌آید

ای صبا! بگذر و بر مرد تبردار بگو
که من از کار تو بسیار بدم می‌آید

عمق تنهایی احساس مرا دریابید
دارد از آینه انگار بدم می‌آید

آه، ای گرمی دستان زمستانی من
بی‌تو از کوچه و بازار بدم می‌آید

لحظه‌ها مثل ردیف غزلم تکراریست
آری از این‌همه تکرار بدم می‌آید


" محمد سلمانی "


نظرات 2 + ارسال نظر
راوی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ http://1001shab-anzali.persianblog.ir

سلام به شما دوست هنردوست
سعی کرده ایم به اتفاق دوستان "اریکه"ای بسازیم باصفا و پررونق با اخباروتحلیلهاو مطالب جامع پیرامون فیلم ،نمایش خانگی،انیمیشن ودوبله. حضور شما و همکاری صمیمانه بعنوان"کارشناس" مایه مباهات و افتخار ماست. منتظر قدم رنجه سبزتانیم.
http://1001shab-anzali.persianblog.ir

Masuod شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام
عکس هایی که خواسته بودید گذاشتم. ولی نظرتون را ندیدم؟؟؟؟

سلام اگه نظری ندیدی بدون قطعا فرصت نکردم تو وبلاگت بیام ، این مدت بدجوری درگیر بودم و فقط به اندازه یه کپی پیست آنلاین شدم - وگرنه حتما بهت سر می زدم و نظر میدادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد