خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

...


یه روز یه نویسنده ای کنار ساحل نشسته بود و داشت مردی را تماشا میکرد که ستاره های دریائی رو که امواج با خودشون به ساحل می آوردند ، یکی یکی پرتاب میکرد توی دریا تا دوباره به زندگیشون ادامه بدن. نویسنده به مرد گفت : می بینی که موج گروه گروه ستاره دریائی رو به ساحل می آره و اونها از بین میرن ، فکر میکنی اینکار تو چه تاثیری در این چرحه داره؟ مرد گفت : ممکنه در کل تاثیری نداشته باشه ولی قطعا به حال اون یکی که من به آب برش میگردونم تاثیر خواهد داشت

نظرات 3 + ارسال نظر
ر.جنکی سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://fly.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.
واقعا فرق داره، من تجربه کردم..

Masuod سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ

مث یه سری کارایی که من میکنم تا به یه عده نفهم بفهمونم درخت برای آتیش زدن نیست ولی هیچ تاثیری نداره ....
هر بار که میرم یه تفریحی کنم ؛یه کوهی برم میبینم چند تا درخت به درختای سوخته قبلی اضافه شده .
ممنونم ازتون با خوندن این مطلبتون من فهمیدم که حتی اگه تذکر من باعث نجات یه درخت بشه باید به کسایی که این کار ر انجام میدن تذکر بدم...
بای...

مسعود فخرپور چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ http://disuse.blogfa.com

گاهی یک سلام توجیه تمام نبودن هاست.
پیشاپیش بابت نوع اطلاع رسانی عذرخواهی می کنم اما به علت کمبود وقت ناچار بودم.
بعد از 8 ماه با یک پست برای مخاطبی خاص (که مثل خودم معمولی ست) به روزم.
بعد از مطلع شدن دوستان از شروع به کار دوباره ی وبلاگ، با پستی جدید که اینبار هم مخاطب عام خواهد داشت و هم خاص، روند قبلی وبلاگ را (البته با کمی تغییر) در پیش خواهم گرفت.
منتظر حضورتان هستم.
ارادتمند شما "مسعود فخرپور"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد