خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

بستی کاکائویی


تازگیا برای بدست آوردن آرامش یه داروی خوشمزه پیدا کردم

اوم بستنی کاکائویی

اگر غم دنیا رو داشته باشم همچین که یه قاشق بسنتی بذارم تو دهنم همه چی یادم میره و از اونجایی که اینجانب به شدت زودرنج تشریف دارم مصرفم خیلی بالاست تقریبا هر روزی یک لیتر

می گن بستنی القا کننده حس خوشبختیه ، ولی در مورد من که داره عین اکستازی عمل میکنه تازه یه مشکل دیگه ام هست که بالا رفتن وزنه که خودش موجب بیماری دیگه ای به نام سرطان جیب میشه .

خوب نوشتم که یه چیزی نوشته باشم اما از من به شما نصیحت از روان گردانی به نام بستنی غافل نشید ، خوب چیزیه خوب
نظرات 1 + ارسال نظر
ر.جنکی سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ http://fly.blogsky.com

سلام.

خانوم دکتر اگر من بخوام آیس پک بزنم. چی میشه، افاقه می کنه ؟؟

نی دونم که همون تاثیر رو داره یا نه ممکنه کاکائوییش افاقه کنه
آخه من برای بستنی خوردن کلاس نمی ذارم همونجوری با یه قاشق غذا خوری تو ظرفش می خورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد