خانوم شیوایی
خانوم شیوایی

خانوم شیوایی

...

چرا ؟؟؟؟؟؟

وقتی این همه اشتباهات جدید وجود داره که می شه مرتکب شد،
چرا باید همون قدیمی ها را تکرار کرد ... ؟

--------------------------------------------------------------------------------------------------

راس میگه ها 

نظرات 5 + ارسال نظر
کورش تمدن جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
تکرار قدیمیا هم حالی داره ها
میگم داروی اشتباهی نخوردی؟جملات حکیمانه مینویسی

اشتباه که نه ولی فک کنم پشت و رو خوردم

شادی جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام خسته نباشید.من از عاشقان و طرفداران محمدرضا علیمردانی هستم؛چه طور میشه با ایشون ارتباط برقرار کرد و اینکه آقایان علیمردانی؛نیما رئیسی و مهرداد رئیسی متاهل هستند؟و آقای نیما رئیسی و مهرداد رئیسی نسبت فامیلی دارند و آقایان محمدرضا علیمردانی و نادر علیمردانی چطور؟
ببخشید که انقدر سوال کردم آخه تازه وبلاگ خوب شمارو پیدا کردم و شخصی بهتر و مطمئن تر از شما برای پرسیدن سوالاتم پیدا نکردم.ممنون از زحماتتون.

جوابت و برات ایمیل کردم

شادی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

ببخشید خانم شیوایی خودتون متولد چه سالی هستید و رشته ی تحصیلیتون رو میشه بگید؟ممنون

من شیوا هستم 26 سالمه و کارشناسی صنایع دستی خوندم

شادی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ

خیلی خیلی ممنونم شیوا خانم عزیزم؛من هم ایمیلی براتون فرستادم.

قدردانی میکنم از تمام زحماتتون.

نعمت مرادی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام
اشتباهات جدید زمانبر هستند ممکنه یه نسل طول بکشه تا مشخص بشه .
اما اشتباهات قدیم شروع نشده ...
اصلا هر دو باهم بهتر نیست ؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد